Frequently Asked Questions
Frequently asked questions
We offer our guests the opportunity to dine from Thursday to Monday. You can only dine with us if you stay with us. You can reserve your dinner via our website.
You can check availability on this page .
Als u een kamer reserveert via onze website, dan kunt u ontbijt toevoegen aan de reservering. Als u via een ander boekingsplatform, bijvoorbeeld booking.com, dan is ontbijt niet inbegrepen. Bij het inchecken wordt altijd gevraagd of u wilt ontbijten.
Onze hotelgasten kunnen van donderdag t/m maandag reserveren voor diner. Bezoekers van buitenaf zijn welkom op zaterdag.
Als u bij ons wilt dineren is een online reservering gewenst.
Ja, reserveringen kunnen gewijzigd of geannuleerd worden volgens onze annuleringsvoorwaarden. Als u wilt annuleren, dan kunt u dit via onze website doen.
Voor wijzigingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Heeft u heeft gereserveerd via een boekingsagent, zoals Booking.com of Expedia?
U dient contact met de klantenservice van de betreffende agent op te nemen.