Vaak gestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wij bieden van donderdag t/m maandag onze gasten de mogelijkheid om te dineren aan. Voor gasten van buitenaf bieden wij alleen op zaterdag diner aan.
U kunt de beschikbaarheid controleren op deze pagina .
Als u een kamer reserveert via onze website, dan kunt u ontbijt toevoegen aan de reservering. Als u via een ander boekingsplatform, bijvoorbeeld booking.com, dan is ontbijt niet inbegrepen. Bij het inchecken wordt altijd gevraagd of u wilt ontbijten.
Onze hotelgasten kunnen van donderdag t/m maandag reserveren voor diner. Bezoekers van buitenaf zijn welkom op zaterdag.
Als u bij ons wilt dineren is een online reservering gewenst.
Ja, reserveringen kunnen gewijzigd of geannuleerd worden volgens onze annuleringsvoorwaarden. Als u wilt annuleren, dan kunt u dit via onze website doen.
Voor wijzigingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Heeft u heeft gereserveerd via een boekingsagent, zoals Booking.com of Expedia?
U dient contact met de klantenservice van de betreffende agent op te nemen.