Vaak gestelde vragen
Veelgestelde vragen
U kunt de beschikbaarheid controleren op deze pagina .
Ja, reserveringen kunnen gewijzigd of geannuleerd worden volgens onze annuleringsvoorwaarden. Als u wilt annuleren, dan kunt u dit via onze website doen.
Voor wijzigingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Heeft u heeft gereserveerd via een boekingsagent, zoals Booking.com of Expedia?
U dient contact met de klantenservice van de betreffende agent op te nemen.
Als u een kamer reserveert via onze website, dan kunt u ontbijt toevoegen aan de reservering. Als u via een ander boekingsplatform, bijvoorbeeld booking.com, dan is ontbijt niet inbegrepen. Bij het inchecken wordt altijd gevraagd of u wilt ontbijten.
Ja, gratis WiFi is beschikbaar voor alle gasten.
Wij zijn niet aangesloten bij Wonderbox en accepteren ook geen cadeaubonnen. Het is wel mogelijk om via de website van Wonderbox bij ons te reserveren, maar de reservering verloopt via Wonderbox. Wij kunnen u helaas hier niet bij assisteren.
Alleen cadeaubonnen of vouchers die door onszelf zijn uitgegeven kunnen worden ingewisseld. Cadeaubonnen, vouchers, VVV-bonnen etc. kunnen wij helaas niet aannemen.




